Magamról

Saját fotó
Vass Ferencné, Judit vagyok.Kipróbáltam én is sok mindent. Kötöttem, horgoltam, varrtam, hímeztem, subáztam, fúrtam és faragtam. Jelenleg a gyöngyök rabja vagyok a családom, - három felnőtt gyermekem mellett. Harminc évig voltam óvónéni, ahol szintén nagyon sok kreativitásra volt szükség.

2012. november 14., szerda

Az első bőrös karim

Csak rászántam magam. Nézegettem már jó régen a hozzávalókat, de valahogy csak nem akaródzottam nekiállni. A végső lökés Mézesmamánál látott "Almavirág" volt, Ildi mintája alapján. Remélem nem haragszanak, hogy csak így lenyúltam, köszönöm az inspirációt. .....hát, ilyen lett. Kapott egy nagyon egyszerű kis fülikét is.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szep,tetszenek ezek a finom szinek

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök hogy megint látom Almavirág mintáját és te tényleg a színeiben is azt fűzted meg !!!!
    Gyönyörű az első bőrös karid !!!!!
    Fantasztikusan ügyes vagy !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés