Magamról

Saját fotó
Vass Ferencné, Judit vagyok.Kipróbáltam én is sok mindent. Kötöttem, horgoltam, varrtam, hímeztem, subáztam, fúrtam és faragtam. Jelenleg a gyöngyök rabja vagyok a családom, - három felnőtt gyermekem mellett. Harminc évig voltam óvónéni, ahol szintén nagyon sok kreativitásra volt szükség.

2013. november 20., szerda

Kalandos kari...


Amikor Éva Sakina karkötőjét kiválasztottam, szentül meg voltam győződve, hogy a kezemben lévő két csomag piggy gyöngy egyforma. Aztán kiderült, hogy még sem!!! (Akkor már csak az egyik oldalon levő piggy sor hiányzott!) Sebaj, gondoltam rendelek hamar. Aztán jött a telefon, hogy elfogyott. Kértem a másikat, amit ajánlottak. Megérkezett, ... és kiderült, hogy ugyanaz, mint amit addig felhasználtam. Nagy kő esett le a szívemről, hogy nem kell lebontani az egészet!
Végül ilyen lett. A díszítést lehagytam, mert így is csili-vili élőben.

 photo Alaacuteiacuteraacutes_zps2ad399f9.png

5 megjegyzés:

  1. Hű, ez nagyon szép lett, nagyon tetszik ez a színösszeállítás!

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus lett ez a kari...én sem díszítettem a közepét....így is gyönyörű!

    VálaszTörlés
  3. Bármilyen kalandok árán is, de nagyon szép lett a karid. Nekem így is teljes, nem hiányzik róla díszítés.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép színekkel dolgoztál, igazán mutatós darab lett!

    VálaszTörlés