Magamról

Saját fotó
Vass Ferencné, Judit vagyok.Kipróbáltam én is sok mindent. Kötöttem, horgoltam, varrtam, hímeztem, subáztam, fúrtam és faragtam. Jelenleg a gyöngyök rabja vagyok a családom, - három felnőtt gyermekem mellett. Harminc évig voltam óvónéni, ahol szintén nagyon sok kreativitásra volt szükség.

2013. december 6., péntek

Larla I.



Az első képen a tegnap esti állapot. Amikor még egyszer körbe akartam fűzni, az egyik tekla elvágta a szálat. Gondolhatjátok!!!
Ma reggel befejeztem. Kicsit domborúra húztam, hogy ne billegjen a középső golyón, ugyanis méretben csak ez volt itthon. Jó kis minta, köszönöm ezt is Évának !

 photo Alaacuteiacuteraacutes_zps2ad399f9.png

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szep szinekkel keszitetted ! Bosszanto ha a cerna kulon eletet akar elni a tütol.

    VálaszTörlés
  2. Ez a méreg nem a cián.....ettől a kis malőrtől eltekintve gyönyörű medált készítettél...én is kész vagyok vele..hi.hi.hi

    VálaszTörlés